Activități

Principalele activităţi care vor fi implementate în cadrul acestui proiect sunt următoarele:

  • Realizarea unei diagnoze privind capacitatea de implementare a sistemelor de control managerial intern. 

  • Elaborarea de documente (ghiduri, analize, rapoarte) pentru susținerea activităților de realizare și implementare a sistemelor de control managerial intern la nivelul Ministerului și al instituțiilor subordonate. 

  • Dezvoltarea și implementarea unui sistem informatic modern pentru susținerea activităților specifice de control managerial intern din cadrul Ministerului și instituțiilor subordonate. 

  • Instruirea personalului din cadrul Ministerului și al instituțiilor subordonate în ceea ce privește ghidul metodologic dezvoltat în cadrul proiectului, integritatea în sistemul educațional și în vederea utilizării corespunzătoare a sistemului informatic realizat în cadrul proiectului.

  • Evaluarea și monitorizarea impactului sistemului de control managerial din cadrul Ministerului Educației și Cercetării Științifice și instituțiilor subordonate.
Pentru informatii detaliate despre Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, va invitam sa vizitati www.fonduriadministratie.ro.
Pentru informatii detaliate despre celelalte programe cofinantate de Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro.

Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.

Parteneri

ACI
MECS
ARES